Dnia 19.12.2018 r. w Urzędzie Marszałkowskim w Olsztynie odbyło się uroczyste podpisanie porozumienia o współpracy w ramach programu „Warmińsko-Mazurska Karta Seniora”.
Burmistrz Miasta Bartoszyce Piotr Petrykowski złożył akces współpracy programowej celem udostępnienia seniorom - mieszkańcom miasta Bartoszyce - łatwiejszego dostępu do różnego rodzaju usług, głównie kulturalnych, zdrowotnych, rekreacyjnych oraz edukacyjnych.
Certyfikat, złożony na ręce burmistrza, uprawnia każdego seniora (osobę, która ukończyła 60 lat) do otrzymania takiej indywidualnej karty – za pośrednictwem Urzędu Miasta Bartoszyce, jako partnera współpracującego.
Aby otrzymać Kartę Seniora należy:
- mieć ukończone 60 lat,
- złożyć wniosek o wydanie karty (wniosek dostępny będzie w Wydziale Spraw Społecznych, Współpracy i Rozwoju - pokój nr 24, 25 lub do pobrania ze strony urzędu miasta).
Więcej szczegółów nt. Karty Seniora znajdziecie Państwo pod tym adresem.
Lista partnerów honorujących Kartę Seniora dostępna jest tutaj.