10 marca br. odbyło się spotkanie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Bartoszyce z wykonawcą zadania publicznego pn. „Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Miasta Bartoszyce i jego jednostek organizacyjnych”.
Na spotkaniu omówiono plan działania m.in. w zakresie aktualizacji i wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) oraz prowadzenia regularnych audytów pod kątem zgodności z wymogami rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
Zadanie publiczne realizowane jest w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” na podstawie zawartej umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0285/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Celem Projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” jest zwiększenie bezpieczeństwa informacji poprzez wzmacnianie odporności jednostek samorządu terytorialnego oraz ich zdolności do skutecznego zapobiegania incydentom bezpieczeństwa teleinformatycznego, wykrywania ich i reagowania na nie.
Więcej informacji na temat działań zaplanowanych przez Gminę Miejską Bartoszyce w ramach Projektu grantowego znajduje się tutaj.
Natomiast o samym projekcie „Cyberbezpieczny Samorząd” możesz dowiedzieć się więcej pod tym adresem.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie